Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. Czytaj więcej »
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”. Czytaj więcej »
21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie. Czytaj więcej »
Nowa kampania Kubusia podkreśla, że… dzieci są wystarczająco słodkie. Dlatego rodzice wybierają dla nich soki 100% Kubuś, które nie zawierają dodanego cukru. Dodatkowo produkty te w składzie mają witaminę C, która wspiera odporność. Czytaj więcej »
Z przyjemnością informujemy, że ogólnopolski program edukacyjny „Mamy kota na punkcie mleka” po raz kolejny został objęty patronatem honorowym Ministra Edukacji Narodowej. Stanowi to potwierdzenie, iż działania edukacyjno – promocyjne podejmowane w ramach projektu znajdują uznanie wśród władz rządowych, które realizują zadania w zakresie zwiększenia bezpieczeństwa... Czytaj więcej »
Chcesz pomóc sklepom, warsztatom, zakładom, pracowniom w twojej okolicy? Martwisz się, że nie będą w stanie przetrwać kwarantanny? Dołącz do kampanii „Nie pozwolę ci się zamknąć”. Czytaj więcej »
Marka piwna Pilsner Urquell rozpoczęła kampanię reklamową, którą pokazuje, że nic nie pobije oryginału. Nawiązując w swoim spocie do popularnego utworu Louisa Armstronga, podkreśla oryginalność oraz autentyczność w najczystszej formie. Czytaj więcej »
„Po prostu Ż” – oto hasło nowej kampanii reklamowej Żywca. Marka po raz kolejny udowadnia, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by czerpać z niego radość. Kampania wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na życie i zachęca, by w życiu śmiało sięgać po to, co cieszy. Tegoroczna idea... Czytaj więcej »
Marka Lech Premium rusza z odświeżoną komunikacją, a wraz z nią z nowym spotem reklamowym, który w humorystyczny sposób podkreśla bohaterskie czyny, dokonywane przez zwykłych ludzi. Kto może być „Lechendą”? Każda osoba, która otacza nas w codziennym życiu! Czytaj więcej »
Jakie owoce dzieci lubią najbardziej? Oczywiście te od Kubusia – bo Kubuś to mus! Musy 100% to przekąska, doceniana przez dzieci oraz ich rodziców za ulubione smaki oraz praktyczną, wygodną formę. Czytaj więcej »
Lubella przygotowała nową odsłonę swojej kampanii „Najlepsze ze zboża”. Motywem przewodnim są dźwięki powstające w procesie produkcji makaronu i przygotowywania dania. Za pomocą tych dźwięków marka podkreśla najważniejsze dla niej cechy – dbałość o zboże i jakość. Czytaj więcej »
Tymbark w najnowszej kampanii pokazuje, że szklanka soku pasuje do każdego śniadania, niezależnie od jego formy! Bo przecież poranki każdy z nas spędza inaczej – to różne pory wstawania, poranne rytuały i sposoby jedzenia śniadań. Tym, którzy chcą zdrowo zacząć dzień… przyda się Tymbark! Czytaj więcej »
Nową reklamę Desperadosa można już oglądać w telewizji i Internecie. Energetyczny i pełen pozytywnych wibracji spot odzwierciedla charakter marki, która każdego wprowadzi w imprezowy nastrój. Czytaj więcej »
Wystartowała nowa kampania Vegeta Natur. Produkty z linii Vegeta Natur będą wspierane nową kampanią reklamową w telewizji, digitalu i prasie, w social mediach, a także w Klubie Ekspertek portalu Ofeminin.pl oraz w punktach sprzedaży. Reklama nawiązuje do inspirowanego naturą ducha marki, przedstawiając klientom jej pełną energii i kreatywności twarz. Jednocześnie podkreśla, jak... Czytaj więcej »
Najbliższe tygodnie przyniosą sporo nowości w świecie Książęcego. W pierwszej połowie marca premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw. Już teraz w sklepach można znaleźć kolejny wariant w kolekcji – Książęce Irish Ale. Czytaj więcej »
Wawel rusza z kampanią promującą wprowadzony w ostatnim czasie do swojego portfolio produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. W ramach promocji przygotowano szeroko zasięgową kampanię w TV i w kinach w całej Polsce. Od stycznia trwa także silne wsparcie produktu w digitalu. Czytaj więcej »
Marka Łowicz kontynuuje szeroką kampanię pod hasłem „DŻEM DOBRY”. Do działań prowadzonych od początku roku dołącza komunikacja w telewizji. Nowy spot w humorystyczny sposób prezentuje, jak dobrze rozpoczęty dzień z Łowiczem niesie za sobą falę dobrych, niespodziewanych zdarzeń. Czytaj więcej »
Mając na uwadze fakt, jak ważne są w naszym życiu sport, aktywność fizyczna i troska o własny organizm, DrWitt wprowadza zmiany! Zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki idą w parze z nową komunikacją. DrWitt, niczym motywujący coach zachęca do tego, by być aktywnym i stawać się najlepszą wersją siebie. Czytaj więcej »
Od marca w dystrybucji pojawiła się bezalkoholowa wersja lubianej i najbardziej znanej w naszym kraju marki – Tyskie 0,0%. Czytaj więcej »
Ruszyła 3. edycja programu „Ubrania od Serca” organizowanego przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka. Akcja charytatywna ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka poprzez umożliwienie im samodzielnego zakupu wymarzonych ubrań. Dzięki wsparciu Polaków, którzy w okresie od marca do końca maja sięgną po... Czytaj więcej »
Od 17go lutego b.r. ruszyła silna kampania reklamowa nowej linii My Natural Day od Dr. Oetkera, pod hasłem: Tyle Dobrego z natury. Czytaj więcej »
Wiosną i przed świętami wielkanocnymi DIAMANT planuje intensywne działania promocyjne, których celem jest przedstawienie gamy cukrów do pieczenia w nowych, atrakcyjnych opakowaniach. Kampania jest elementem nowej strategii komunikacyjnej – „DIAMANT – słodkie łączy”. Działania reklamowe opierać się będą w głównej mierze na digital marketingu (m.in. kampanii banerowej,... Czytaj więcej »
Od początku stycznia tego roku trwa intensywna kampania reklamowa marki i produktów Proste Historie, która potrwa do połowy marca. Wsparcie otrzymały prężące się Pyzy z mięsem, kuszące Pierogi z truskawkami oraz uśmiechnięty Krupnik polski z kaszą jęczmienną. Kampania reklamowa obejmuje stacje: TVN, Polsat, TVP jak i szereg stacji tematycznych i jest dodatkowo wzmocniona... Czytaj więcej »
W bieżącym roku marka GP Batteries kontynuuje komunikację pod hasłem „Moc jest w nas!” Pokazując jak kluczową rolę odgrywają baterie w zasilaniu najważniejszych chwil. Czytaj więcej »
Trudno sobie wyobrazić rynek serów bez serów pleśniowych i ich wyjątkowego, aksamitnego smaku. Mimo, że co roku liczba sympatyków serów pleśniowych rośnie, wciąż niewiele wiemy o ich zaletach, właściwościach, pochodzeniu i historii. Firma Hochland Polska, która w swojej ofercie ma sery pleśniowe, rozpoczęła w ubiegłym roku największą od lat kampanię marki Valbon. Celem... Czytaj więcej »
ETi European Food Industries startuje z nową kampanią reklamową swoich wiodących marek – czekoladowych batonów Wanted oraz wafli w ciemnej czekoladzie Dare. Działania promocyjne rozpoczęły się 10 lutego i potrwają do końca miesiąca. Czytaj więcej »
Początkiem lutego ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W kampanii przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, na portalach... Czytaj więcej »
Biedronka i Dada od lat są blisko polskich rodzin i wspierają rodziców w pielęgnacji ich maluszków. Teraz sieć sklepów i popularna marka artykułów dziecięcych robią kolejny krok: specjalne paczki powitalne dla dzieci, które przyjdą na świat w 2020 roku. Świeżo upieczeni rodzice otrzymają prosto do domu pieluszki, chusteczki nawilżane i papierowe patyczki do pielęgnacji marki... Czytaj więcej »
Marka Bonduelle wystartowała z nową kampanią promocyjną dla mrożonek Kaszetka. To pierwsza linia produktów, dzięki którym marka Bonduelle ze świata warzywnego wkracza w szerszy świat roślinny. Czytaj więcej »
W poniedziałek, 20 stycznia, w sieci handlowej Netto ruszyła nowa odsłona programu lojalnościowego, przygotowanego we współpracy z TCC Retail Marketing. Tym razem akcja jest poświęcona podróżom. Sieć w zamian za zakupy, oferuje klientom zniżkę na walizki i akcesoria marki Ellehammer. Kampania promuje również współpracę Netto z topową drużyną niemieckiej Bundesligi –... Czytaj więcej »
Dzięki temu użytkownicy aplikacji mobilnej mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę, i komponować okazYEAH! specjalnie dla siebie! Dokładnie tak, jak lubią! Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są: na...
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej...
Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów...
W ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”...
Już 26 i 27 kwietnia Wrocław stanie się stolicą...
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy pojawił się nowy...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...
Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor...
Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE –...